maanantai 30. toukokuuta 2011

don't worry, be happy



Bloggaukseen on nyt tullu vähän taukoa allekirjoittaneen laiskuuden ja koulutöiden takia. Mutta hyvät ystävät, tähän on tulossa muutos! Sillä mikä muukaan alkaisi huomenna tällä tytöllä kuin kesäloma! Ah, tuo niin odotettu, himoittu, rakastettu, unohdettu, ohimenevä aika ja niin edelleen.

Mulle tuo kesäloma tarkoittaa lähinnä sitä, että saa nukkua pitkään ja muutaman päivän kuluttua loman alkamisesta pitää alkaa lukemaan mm. filosofiaa syksyn ylppäreihin. Eli siis, jos haluutte keskustella filosofisesti, niin tulkaahan mun luo. Ja varoitus niille, jotka joudutte viettämään kesänne kanssani: mä tuun kyseenalaistamaan kaiken. 
Lauantaina tiedossa muutamat kavereiden ylppärit ja illalla sitten bilettämään ja juhlimaan ansaittua (kuka sen sitten on ansainnut, kuka ei) lomaa. Äiti on aika pitkälti hoitanut ton lahja puolen, joten siitä ei tarvii huolehtia. Ainut mikä enää voi pinnallista materialistia huolettaa on se, että mitäs sitä ite laittais päälle. Uutta mekkoa on turha ettiä, koska mieleistä ei tule vastaan kuitenkaan. :D

Ja sitten viimeiseksi: Mitä ihmettä ostan 19 vuotta täyttävälle poikaystävälle? 
Tää on oikeesti suurempi ongelma, koska henkilö itse ei toivo mitään, ja perheeni koostuu lähinnä naisista ( isää lukuunottamatta, mutta se nyt on keski-ikäinen).

Mitä ite toivotte/toivoisitte synttäri-/ylppärilahjaksi?



2 kommenttia:

  1. noo, jos hommaisit mulle ferrarin. Oikeestaan mikä tahansa auto kelpaa ;) :D Mä oon niiiiiiin kyllästynyt mun autokuumeeseen, mut en voi olla silti kuolailematta hienoja ja _kalliita_ autoja.. -.- :D

    VastaaPoista
  2. joo, no ehkä mä sulle löydän sellasen. ;) kelpaaks kämmenen kokonen pienoismalli? :P

    VastaaPoista